בודי טייט לעיצוב הגוף

במהלך החיים משקל הגוף שלנו עובר שינויים רבים אשר משפיעים על המראה החיצוני. בין אם שינויים אלו מתרחשים בעקבות עליה או ירידה במשקל, בין אם בגלל לידה, בין אם בגלל מחלה ובין אם מסיבות רבות ואחרות, לא פעם לשינויים אלו השפעות מרחיקות לכת על דימוי הגוף ועל הביטחון העצמי. לכן אין זה מפתיע, שהחלום על גוף חטוב ומעוצב משותף הן לנשים והן לגברים.

 

עולם של אפשרויות לחיטוב הגוף

מראה הגוף זהו נושא שמטריד נשים וגברים ברחבי העולם, כאשר גוף מחוטב ומעוצב נחשב למטרה נעלה אותה יש להשיג. כמובן שכדי להשיג את זו המטרה, יש כמה וכמה דרכים, החל מאימוץ הרגלים של אורח חיים בריא דרך בודי טייט, מכשיר להמסת שומנים ועד לניתוח מתיחת בטן. לפניכם כל הפרטים על הדרכים השונות לעיצוב הגוף.

 

עיצוב הגוף בעזרת פעילות גופנית

כמובן שאחת הדרכים לעצב את הגוף היא על ידי ביצוע פעילות גופנית, אם לבד ואם על ידי הליכה לסטודיו או למאמן כושר פרטי. כמובן שמומלץ לבחור בפעילות הייעודית לעיצוב, כזו שתהדק בחזרה את הבטן, תיפטר מהשומן ותגדיל את מסת השריר. כיום באמצעות אימוני כושר רבים אכן ניתן להגיע לתוצאות אולם לא כך קורה תמיד.

ישנם אנשים אשר מתאמנים הרבה ולא רואים את התוצאות המיוחלות. לעיתים דווקא ירידה מסיבית במשקל, היא זו שגורמת למראה לא מעוצב, בגלל הצטברותם של עודפי עור או סימני מתיחה. במקרים אלו, אין זה משנה כמה משקל ירד, היות והגוף, שאינו מחוטב, מפריע להרגשה.

 

בודי טייט – גלי רדיו שמשמשים להמסת שונים

בעולם המתפתח בו קיימות טכנולוגיות מתקדמות ומדי יום ביומו קמות גם טכנולוגיות חדשות, לא תמיד צריך להגביר את הדופק, על מנת לעצב את הגוף. כיום לרשותם של אלו הרוצים לזכות במראה החטוב והמעוצב ובבטן שטוחה ויפה, עומדים מכשירים מיוחדים אשר מציעים אותה הפעולה, אך ללא מאמצים. אחד מטיפולים אלו הוא המסת שומן על ידי מכשיר מיוחד וחדשני הפועל על גלי רדיו.

תוכלו לקרוא על כך בנושא – הצרת היקפים בגלי רדיו ובנוסף מאמר: הצרת היקפים מחיר.

מדובר בטיפול קצר המחזיק לטווח הארוך ומהווה פתרון נוח לעיצוב הגוף. המכשיר נחשב למהפכני והשימוש בו הפך לשכיח בארץ ובעולם. היות והטיפול קצר ולו תופעות מינוריות ולכן, הוא אינו דורש החלמה מרובה. במהלך הטיפול, המטופל נמצא תחת הרדמה, אשר לאחריה, המנתח מחדיר אל גופו צינורית המשחררת גלי רדיו שממיסים את השומנים, והשומנים שהומסו נשאבים החוצה. טיפול בעזרת בודי טייט הוא פתרון אידיאלי גם עבור אלו אשר רוצים במראה מעוצב, אך במקביל, חוששים מפעילות פולשנית כמו ניתוח.

בודי טייט לעיצוב הגוף

מתיחת בטן – גוף מעוצב ללא מאמץ

כאמור, אפשרות נוספת לעיצוב הגוף, היא על ידי ניתוח. ישנם סוגים שונים של ניתוחים המיועדים למקרים שונים ולמטופלים שונים, ביניהם, ניתוח קיצור קיבה, ניתוח למתיחת שומנים וניתוח לשאיבת שומנים. בעוד שהשניים האחרונים, נועדו כדי לפתור בעיות של משקל יתר או מיועדים לקיצור הקיבה, הניתוח הראשון, פותר בעיקר בעיות אסתטיות, כמו עור עודף, עור שאיבד את האלסטיות שלו או כתמים ובאמצעותו ניתן לקבל מראה של בטן מתוחה ושטוחה.

מתיחת בטן היא הליך כירורגי לכל דבר ולכן דורשת הרדמה ואשפוז. במהלך הניתוח מתבצעת מתיחה של העור העודף וקירוב של השרירים הרפויים. היות וחלופות שאינן פולשניות פותרות מקרים יותר קלים, ניתוח מסוג זה, נותן מענה לבעיות אסתטיות יותר גדולות ולמקרים קצת יותר מורכבים.

 

אז איך מגיעים להחלטה?

במקרים שהדיאטות לא נושאות תוצאות או שההתעמלות אינה עוזרת להפוך את הגוף למעוצב במידה שרוצים, מומלץ לבדוק על החלופות שקיימות. במידה ומתלבטים או שלא יודעים מהי האפשרות הטובה ביותר, כדאי לעשות סקר שוק, להשוות מחירים ולגשת לפגישות ייעוץ עם מומחים, כדי להגיע להחלטות הנכונות.
ניתוח מתיחת בטן

בודי טייט מחיר

מחיר בודי טייט משתנה מאד בין המרפאות השונות והגורם לכך זה בעיקר אזור הטיפול והמרפאה למשל: מחיר בודי טייט במרכז הארץ עשוי לעלות הרבה יותר מהטיפול באזור הצפון וחיפה.

המחירים בין האזורים שאגב, גם באזור דרום, באר שבע ואשקלון נמוכים לא מעט מאשר באזור המרכז ובתל אביב בפרט.

ישנם לא מעט אנשים אשר בוחרים לעבור טיפולי המסת שומן – בודי טייט באזור הצפון או הדרום על אף שהם גרים באזור המרכז אך יש לכך לא מעט השלכות ולכן לא תמיד מחיר הטיפול הפחות יהיה אטרטיבי מבחינת נוחות. יש לחשוב טוב לפני שמבצעים טיפולים אלו באזורים מרוחקים יותר מהבית ובכל מקרה כדאי מאד להתייעץ על כך עם מספר גורמים בתחום.

תוכלו לקרוא מידע נוסף ומקצועי בנוגע ל: יתרונות וחסרונות המסת שומן בלייזר לעומת שיטות אחרות

 

אז כמה עולה טיפול בודי טייט ?

בוטי טייט מחיר נע בין 8.000 שקל לבין 14.500 שקל.

 

המאמרים שלנו עניינו אתכם ? תפרגנו לנו בבקשה בלייק או בשיתוף המאמר

בקרב חבריכם בפייסבוק ובגוגל פלוס – תודה!!

אהבתם את הכתבה? בבקשה תפרגנו [kkstarratings]