הצרת היקפים בלייזר

נשים רבות חשות כי הן זקוקות לדיאטה משמעותית על מנת להוריד את כל עודפי השומן אשר הצטברו במשך השנים. כפתרון אסתטי לנשים אשר חוו כישלונות חוזרים בניהול הדיאטות השונות, ואינן מעוניינות לעבור ניתוח, הצרת היקפים בלייזר הינה התשובה הטובה ביותר הנמצאת כיום. הצרת היקפים בלייזר נעשית בטכניקה אשר נעזרת באולטרה סאונד בעוצמה נמוכה או RF, על מנת להקנות לגוף את המראה הצנום הרצוי. הטיפול נמצא בטיחותי ויעיל, והינו טיפול מאושר על ידי ה- FDA האמריקאי ומשרד הבריאות הישראלי.

היתרונות הגלומים בהצרת היקפים בלייזר הוא בכך ששיטה זו אינה פולשנית ומתרכזת ברקמות השומן החיצוניות מהן רוצים להימנע. המטופלת בוחרת את המקום המפריע לה ביותר בגופה מבחינת המשמנים, ושיטה זו עובדת על מקומות אלה בשילוב עם מסג' מכאני. מטרתו של הטיפול הוא השגת מתאר גוף רזה ודקיק יותר. עם זאת, אין הוא פותר בעיה של ירידה במשקל, אשר צריכה להימשך ביתר שאת ובעידוד הטיפול. פעמים רבות, יצטרך המטופל לחזור מספר פעמים על טיפול זה לקבלת תוצאות מספקות.

 

הרעיון העומד מאחורי הצרת היקפים בלייזר

הצרת היקפים בשיטת לייזר

הצרת היקפים בלייזר מנסה להמיס את השומן הלא רצוי, ובכך לגרום לגוף לקצב מהיר יותר של מחזור הדם. הקצב מואץ, מכיוון שישנה הקלה בעומס השומן מכלי הדם. מראה העור המתקבל לאחר הצרת היקפים, בדרך כלל, יהיה מראה חלק ובריא יותר מאשר זה הנראה לאחר דיאטות או דלדול העור. קצב מחזור הדם המהיר, מצליח להזרים גם לעור את כמויות החמצן והמינרלים הדרושים לבריאותו, כמו גם חידוש רקמות.

מניפולציית האולטרה סאונד הנעשית על רקמת השומן, הופכת אותו לנוזל, בדומה לפירוק השומן הנעשה באופן טבעי בגוף. עודפי השומן מנוקזים על ידי מערכת הלימפה והדם. מכיוון שהטיפול בהצרת היקפים בלייזר מדמה את התהליכים הטבעיים אשר אמורים להתרחש בגוף, ישנה אפשרות לבצע טיפול זה גם ללא עזרת דיאטות או הקפדה על תזונה דלת קלוריות. עם זאת, סיגול אורח חיים בריא, אשר יקפיד על תזונה ופעילות גופנית יומיומית, יוכל להקל על המטופל את ההתמודדות עם השומן החוזר והירידה במשקל.

 

הצרת היקפים בלייזר – מהלך הטיפול

 

הצרת היקפים בלייזר מתמקדת באזור מסוים בגוף, כמו למשל בטן, ירכיים, או ישבן למשל. המטופל שוכב על מיטת הטיפולים, כאשר מכשיר האולטרה סאונד מועבר מעל האזור הנבחר. עוצמת המכשיר מותאמת לעובי רקמת השומן הספציפית באזור הנבחר. טיפול זה לא כרוך בכאב, אולם הוא יוכל להיות מלווה בהרגשת עקצוצים וחום. לאחר הטיפול, יומלץ למטופל לבצע פעילות גופנית מתונה, כמו הליכה, על מנת להאיץ את תהליכי הניקוז הטבעיים. מעבר לכך, הטיפול אינו דורש תקופת החלמה או התאוששת כלשהי. המטופל יכול חזור לחייו היומיומיים מיד בגמר הטיפול.

כהקדמה לטיפול, יש לבחור את הרופא המיומן והמנוסה ביותר, אשר קיימת כימיה בינו לבין המטופל. להשגת תוצאות אופטימליות ושביעת רצון מהתהליך יש לוודא כי התקשורת עם הרופא המטפל הינה תקשורת שקופה אשר יכולה להבטיח תוצאות ריאליות אשר יישמרו לאורך זמן. ישנם מכונים אשר יצמידו למטופל גם תזונאית אשר תוכל לטפל באספקטים נוספים של הירידה במשקל. הטיפול מיועד למגוון רחב של אנשים, בריאים, בדרך כלל, ללא בעיות סוכרת, עור, בעיות בבלוטת התריס, דליות, ניקוז לימפתי או בעיות לבביות. הצרת היקפים בלייזר יכולה להיות טובה ויעילה לנשים אשר סובלות מצלוליטיס. לפני ובסוף כל טיפול ימדדו ההיקפים על מנת לוודא את אפקטיביות הטיפול. כמו כן, מדידות אלה נותנות מוטיבציה להמשך הדרך, הן למטופל עצמו והן לרופא המבצע.

לקריאת המחירון: הצרת היקפים מחיר