ניתוח אף לגברים

ניתוח אף לגברים – אנו לא מזמינים את המראה החיצוני שלנו וכל אחד מאיתנו מרוצה מחלקים מסוימים בגוף שלו, אך לא מרוצה מחלקים אחרים. זה יכול להיות הגובה, המשקל, צבע העיניים או צורת האף. האף הוא החלק הבולט בפנים ופעמים רבות קובע את הרושם הראשוני של הצופה על האדם, לכן אף מעוצב חשוב לתדמית של האדם על עצמו ולרושם של הסובבים ממנו. התוצאות של ניתוח אף לפני ואחרי גברים הן מדהימות וכיום לא צריך יותר לסבול ממראה אף בעייתי, או אף שיש בו בעיות רפואיות כמו שברים או מחיצת אף לא תקינה.
אנו מזמינים אתכם להשאיר את הפרטים שלכם בטופס ואנו נפנה אותם למגוון ספקי שירות באזור שלכם אשר יתחרו אליכם ובכך יפחיתו באופן משמעותית ממחירו של ניתוח אף מקובל.

ניתוח אף לגברים

מהו ניתוח אף?

השם הרפואי של ניתוח אף הוא רינופלסטיקה והוא אחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר. הוא מיועד לנשים ולגברים שמעוניינים לשפר את מבנה האף שלהם ובכך לתרום לפרופורציות הנכונות בפנים. לפעמים הניתוח נובע מטעמים אסתטיים אך פעמים רבות הוא מיועד לתיקון פגם גופני, כגון מחיצת אף בעייתית שגורמת לבעיות נשימה ולנחירות.
ניתוח אף לפני ואחרי נשים הוא דרמטי והתוצאות נפלאות. גברים נהנים משיפור מראה האף שלהם ויכולים ליהנות ממראה פנים נאה ואסתטי וכך להעלות את הביטחון העצמי שלהם ואת המעמד החברתי שלהם.

מתי אפשר לבצע ניתוח אף?

ניתוח אף אפשר לבצע כאשר יש נזק לאף, כגון מכת אגרוף מתחום אמנויות הלחימה שעיוותה את מראה האף, אף שנשבר כתוצאה מתאונה, מראה אף מולד שלא מרוצים ממנו ופגיעות שונות במחיצות האף.
פעם ניתוחי אף היו נחלתם של אנשים בשנות העשרים שלהם, אחרי שהם עברו תקופה ממושכת של התלבטות והחלטה. אולם היום זהו ניתוח שגם אנשים צעירים עושים, כולל בגילאי 16-17 בעידוד ההורים. אף כי לא מומלץ לבצעו לפי תום גיל ההתבגרות שבו הגוף מסיים את הצמיחה הפיזית שלו, רבים מבקשים לבצעו בגיל הנעורים. משום כך מומלץ להמתין לסיום גיל ההתבגרות ואז לבקש ניתוח אף לגברים וליהנות מתוצאות נפלאות לפני ואחרי ניתוח אף נשים.

המשיכו לקרוא עוד בנושא: ניתוח אף מחירים

תהליך של ניתוח אף לגברים

ניתוח אף לגברים הוא תהליך שנמשך כשעה עד שעתיים, תלוי מה כרוך בו, האם הוא גם כולל תיקונים שונים באף או רק שיפוצו מבחינה אסתטית. לאחר הניתוח יש שני שלבים של החלמה:

תוכלו גם לקרוא בהרחבה בנושא: ניתוח אף החלמה.
בשלב הראשון האף חבוש ויש בו תמיכה של גבס או קיבוע מפלסטיק.
לאחר חודש הנפיחות יורדת ומתחיל תהליך שבו האף מקבל את הצורה הקבועה שלו.
בסיום התהליך אפשר לראות שינוי נפלא לפני ואחרי ניתוח אף גברים והמנותחים מאושרים לראות את המראה החדש שלהם וזוכים לנשימה קלה בזכות שיפוץ מחיצת האף, במידת הצורך.

ניתוח אף לגברים

היכן ניתן לבצע ניתוח אף לגברים

פלסטיקאי מיומן או מנתח אא"ג מומחה יכול לטפל בכל הסוגים של הבעיות הללו ולשפר את מבנה האף, כמו גם את המראה שלו. לפעמים אנשים מבצעים ניתוח אף כדי להשיג את שתי התוצאות ביחד, גם המטרה האסתטית וגם הרפואית.
גם גברים וגם נשים יכולים לבצע ניתוח אף בתוצאות מצוינות ולשנות את המראה החיצוני שלהם, תוך בחירה של אף אסתטי שמתאים למבנה הפנים שלהם ולמראה שאותו הם מבקשים לשדר. ההבדלים לפני ואחרי ניתוח אף גברים הם גדולים ואנשים מעידים כי ניתוח אף לגברים שיפר את הביטחון העצמי שלהם, העניק להם אפשרות להרחיב את הקשרים החברתיים שלהם ולחיות את חייהם בשלווה ובביטחון, תוך ידיעה שהמראה שלהם הוא בדיוק כמו שהם רצו.

מתלבטים ? לא בטוחים לגבי המחיר או המידע הרב ? תנו לנו לסייע לכם בתהליכי הבדיקה והלמידה אודות ניתוח זה.
אנו נדאג לספק לכם את המידע הרלוונטי לאותה עת תוך העברת פרטי הקשר שלכם למרפאות הרלוונטיות לפי אזור מגוריכם לצורך השוואת מחירים לניתוח אף.