תרגילי עיניים לבעיות שונות של ראייה

אנשים המרכיבים משקפיים יכולים להעיד כי השימוש בהם אינו תמיד נוח. המשקפיים הם אביזר אותו יש לשים על הפנים, לא פעם הם גם מגבילים את שדה הראייה, הם מונעים מאלו המרכיבים אותם ליהנות באופן מלא מהביקור בים או בבריכה, הם נראים פחות אסתטיים וברמה הכללית השימוש בהם בעל חסרונות אשר יכולים להוביל לפגיעה באיכות החיים. אולם עם הטכנולוגיה המתקדמת שקיימת היום, ישנה אפשרות נוספת לאנשים הסובלים מליקויי ראיה והיא ניתוח הסרת משקפיים בלייזר. באמצעות ניתוח, ניתן לשנות את איכות החיים מן הקצה אל הקצה ואף להיפטר מהמשקפיים כליל.

האפשרות של ניתוח – מועדפת על רבים

באמצעות ניתוח במהלכו המנתח משתמש בקרן לייזר, ניתן ללטש את הקרנית של העין. בדרך זו נעשה מעין "עיצוב מחדש" של הקרנית, אשר למעשה מאפשר מעבר חד של האור הנקלט דרכה אל הרשתית. לאחר הניתוח מתקבלת תמונה ברורה יותר של המציאות. למרות שהניתוח משפר את הראיה באופן ניכר, עדיין לאחריו יש לבצע תרגילי עיניים מסוגים שונים ובהתאם להמלצות הרופאים. ישנם סוגים שונים של תרגילי עיניים המתאימים למטופלים לאחר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, ביניהם התרגילים הבאים.

כל התרגילים המומלצים לחיזוק העיניים

ניתוח הוא פתרון אטרקטיבי אשר יעיל למצבים רבים של בעיות עיניים. יחד עם זאת, ישנם מקרים רבים בהם מטופלים עוברים את הניתוח בהצלחה, אך עם הזמן, הראיה שוב מטשטשת וקיים צורך להרכיב משקפיים שוב. לכן, על מנת לשמור על תוצאות לאורך זמן, יש לבצע תרגילי עיניים באופן סדיר. באמצעות תרגילי עיניים ניתן לחזק את העיניים וכך למנוע מצבים של הידרדרות הראיה.

עמידה בפיסוק והטיית הראש מצד לצד

אחד התרגילים המומלצים הנו תרגיל העובד גם על שיווי משקל במהלכו יש לעמוד בפיסוק כאשר המבט ממוקד לפנים ולהטות הראש מצד לצד לאט. יש לחזור על התרגיל כ – 20 פעמים.

עמידה על רגל אחת והנעת הרגל השנייה קדימה ואחורה

תרגיל עיניים נוסף דורש שתעמדו על רגל אחת תוך שהנכם מניעים את הרגל הנגדית קדימה ואחורה וכן גם ימינה ושמאלה, כאשר כל הזמן יש להתמקד על נקודה אחת מרכזית.

עמידה על רגל אחת ומיקוד בנקודה ממול

יש לעמוד על רגל אחת ולהתמקד בנקודה ממול. יש לעצום את העיניים ולפקוח, תוך שמקפידים לשמור על שיווי משקל.

עקב לצד אגודל

תרגיל נוסף ואחרון לצעוד לאט עקב לצד אגודל ותוך כדי למקד את המבט על חפץ מסוים. כאשר מתקרבים אל החפץ יש לצעוד לאחור ולהמשיך להתמקד על אותו החפץ שנבחר במקביל.

החשיבות בפניה לקבלת ייעוץ מקצועי

היות וישנם סוגים שונים של תרגילים אותם ניתן לבצע, חלקם שמים דגש על שיווי המשקל ואחרים על מיקוד הראיה, על מנת לבחור את התרגילים המתאימים לכם ביותר, יש להיוועץ ברופא עיניים מומחה אשר יוכל להתאים את התרגילים הנדרשים למצבכם הבריאותי. תרגילים אלו חשובים לתקופת ההחלמה, בה רבים המטופלים אשר רואים בתחילה קצת מטושטש. יחד עם זאת, על מנת שתרגילים אלו יהיו כמה שיותר אפקטיביים, חשוב שיהיו מותאמים באופן אישי.

בעזרת התרגול הנכון אפשר לשפר את אחוזי ההצלחה

כאמור, הסרת משקפיים בלייזר זוהי אפשרות אידיאלית עבור אנשים רבים. כדי לבדוק האם מדובר באפשרות הנכונה ביותר עבורכם, יש לעשות קצת בדק בית, לפנות לקבלת ייעוץ מקצועי, לערוך השוואת מחירים ולאתר את כל המידע הזמין עבורכם ברשת. ניתן להשתמש באתר אחד אשר מרכז עבורכם את כל המידע במקום אחד וכך להגיע לבחירות מושכלות המותאמות לצרכים שלכם.